Tule loo persoonibrändi strateegia, mis aitab sul turul silma paista ja õigete inimesteni jõuda!
Tänapäeva tihedas konkurentsis on silma paistmine keeruline. Ägedaid tegijaid on turul palju ning tuleb pingutada, et olla nähtav ja tekitada potentsiaalsetes klientides ja koostööpartnerites huvi.
Saavuta selgus nii iseenda kui ka oma ettevõtte visioonis ja loo brändistrateegia, mis aitab sul eristuda, leida õigeid kliente ja öelda "ei" kõigele, mis ei aita sul jõuda oma eesmärkide ja unistusteni!
Kas oled
tundnud, et:
Klientide leidmine on väljakutse?
Eristumine teistest tundub peaaegu võimatu või väga raske?
Pole selge, kuidas keskenduda õigetele tegevustele ja vältida ressursside raiskamist?
Sa ei ole üksi! Õige persoonibrändi strateegia aitab sul need kitsaskohad ületada!
Veebikoolitusel
"Autentne persoonibränd: kuidas eristuda ja luua väärtust?" saad:
Selguse, kes sa oled, kuhu lähed ja miks, et saaksid oma äris edasi liikuda enesekindlalt ja strateegiliselt.
Esimese sisendi oma persoonibrändi strateegiasse, mis on vundament sinu edasisele ettevõtlustegevusele.
Selguse, mis aitab sul keskenduda õigetele tegevustele ja klientidele.
Julguse öelda „ei“ kõigele, mis sind oma eesmärkidele ja unistustele lähemale ei aita!
Lisaks kingime sulle Grete koostatud persoonibrändi strateegia töövihiku, mis aitab saadud teadmised päriselt ellu viia.
Mina olen Grete Männikus – 3 lapse ema, ettevõtja ja ülikooli õppejõud.
Olen aidanud sadadel inimestel luua strateegilist ja selget persoonibrändi, mis on aidanud neil silma paista ja saavutada edu ettevõtluses. Minu eesmärk on aidata ka sinul jõuda selguse ja enesekindluseni, et sinu bränd toetaks sinu ärilisi eesmärke.
Minu suur soov on aidata naistel olla julged ja ennast väärtustavad naised ettevõtluses, et läbi nende õnnelike ja rahulolevate naiste kasvaks õnnelikud lapsed ja tervem ühiskond meie ümber!
Leian, et julgus olla autentne sina on suur mugavustsoonis väljumine, mis toob kuhjaga kasu sulle kindlasti tagasi! Jah, sa võid tunda end haavatavana, kuid see on kiirtee püsivate kliendisuheteni! Sa annad sellega oma (potentsiaalsetele) klientidele võimaluse tunnetada, kas sa oled nende jaoks see õige ning kas teil on koostööks vajalik omavaheline sobivus.
Su ideaalklient ostab sinult kohe, kui ta tunneb, et olete samal lainepikkusel!