Kuidas virtuaalassistendina kliendile muljet avaldada?


Mis paneb tihtipeale aluse edukale koostööle ettevõtja ja virtuaalassistendi vahel?

Esmamulje ja esimesed sammud, mida virtuaalassistent ettevõtja heaks teeb!

Jagan sinuga mõned näpunäited, mida silmas pidada, kui soovid luua koostööd uue kliendiga.

 

Esmane kontakt

Kui oled leidnud potentsiaalse kliendi tööpakkumise, siis kirjuta talle ise otse.
Näen palju kommentaare stiilis: “Mina olen .. ja siin on minu koduleht. Kirjuta mulle.

 

Sina virtuaalassistendina pead haarama initsiatiivi! Kliendil on e-postkasti kirjutanud mitu kandidaati ning eelisjärjekorras vastab ta kindlasti neile, kes on ise temaga ühendust võtnud. Tõenäoliselt valib ta just nende hulgast endale virtuaalassistendi ja ei lähe uuesti kuulutuse kommentaare üle lugema.

 

Juhul kui klient on ise sinuni jõudnud läbi su kodulehe või sotsiaalmeedia, siis täna teda viisakalt sulle kirjutamise eest. Leppige kokku kohtumine. Kui kohtumine toimub veebis, siis loo kohtumine vastavas keskkonnas ise ning edasta info kliendile. Sellega näitad kliendile ka oma oskusi veebiplatvormide kasutamise osas. 

 

Enne esimest kohtumist

Oled kokku leppinud esmase kohtumise uue kliendiga. Ettevõtjad on väga erinevad. On neid, kes kirjutavad väga põhjalikult kuulutuses oma tegemistest ja soovidest, kuid on ka neid, kes pole veel päris kindlad, milles nad abi sooviksid. Sinu ülesanne on virtuaalassistendina olla tähelepanelik!

 

Tee eeltööd ning tutvu kliendi kodulehega ja sotsiaalmeedia kontodega. Googelda ettevõtte tegemisi. Sul võib juba eeltöö käigus jääda silma kohti, kus saaksid oma abi välja pakkuda. Ettevõtjad on väga tänulikud, kui keegi värske pilguga nende tegemisi üle vaatab ning nõu annab! Juba esimeses kõnes võib klient saada sinult väga häid nõuandeid, mille peale ta oma tihedas töögraafikus ise pole tulnudki.

 

Kliendi tegemistega kurssi viimine näitab ka seda, kui palju sulle tema tegevused huvi pakuvad. Parimat teenust saab pakkuda siis, kui kliendi valdkond on ka sulle südamelähedane ning sütitab ülesandeid täitma!

 

Esimene kohtumine

Tervita viisakalt ning küsi kohe alguses, milline suhtlusviis on kliendile sobivam. Kas teietamine või sinatamine? Austa kliendi soovi ning lähtu sellest edaspidisel suhtlusel.

 

Lase kliendil rääkida ning proovi mitte vahele segada. Tunneta õiget aega küsimuste küsimiseks. Kui klient küsib lisaks infot sinu enda kohta, siis ole võimalikult aus. Juhul kui kliendil on abi vaja ülesannetes, milles sa ei tunne end veel kindlalt, siis ütle seda. Avatud meel end kliendi soovide järgi täiendada tuleb sulle kindlasti kasuks!

 

Kokkuvõtteks võin öelda, et pisidetailid ja tähelepanekud võivad saada määravaks eduka koostöö alustamisel. Ole proaktiivne ja paku uusi lahendusi ning tööriistu, mis võiksid ettevõtte tegevusi veelgi efektiivsemaks muuta. Esimene kohtumine näitab palju, kas inimesed ka isiksustena võiksid omavahel sobida. Tehnilisi oskusi on alati võimalik täiendada, kuid iseloomu muutmine nii lihtne ei ole. 

Edu sulle uutes tööalastes väljakutsetes!

Artiklis kasutatud pilt on loodud AI’ga!

Jaga kasulikku artiklit ka sotsiaalmeedias!

Facebook
LinkedIn
Email
Scroll to Top