Persoonibränd virtuaalse assistendina

Virtuaalne assistent ei müü vaid oma teenuseid, vaid ka iseennast – oma oskusi, kogemusi ja tööstiili.

Virtuaalsete assistentide turg on kiirelt kasvav ja konkurents tihe. Oluline on teadlikult eristuda! 

 

Miks on persoonibränd oluline virtuaalsele assistendile?

Ettevõtjad soovivad eelkõige töötada koos virtuaalse assistendiga, keda nad tajuvad usaldusväärse ja professionaalsena. Sarnaseid teenuseid pakutakse palju, kuid tugev persoonibränd aitab sul eristuda!

Olles teadlikult loonud tugeva persoonibrändi saad ka võimaluse küsida kõrgemat tasu ja leida endale sobivamaid kliente.

 

Kuidas määratleda oma unikaalne persoonibränd?

Millised on sinu tugevused? Mis tekitab sinus kirge? Kas oled spetsialiseerunud kindlale valdkonnale ja leidnud oma niši?

Määra oma sihtrühm ning kujunda oma persoonibränd sellele vastavalt.

Sinu brändi iseloom ja väärtused – kas oled soe ja sõbralik, väga professionaalne või loov ja innovaatiline?

 

Persoonibrändi nähtavaks tegemine

Sul on mitmeid erinevaid võimalusi kuidas end nähtavaks teha.

Vali eelkõige need kohad, kus sinu sihtgrupp on aktiivne. Kui ta on aktiivsem Instagramis, siis ole nähtavam seal. Kui aga on ta hoopis konverentsidel osaleja, siis osale seal ka ise!

Palju usaldusväärsust loob ka kodulehe olemasolu, kust potentsiaalne klient saab korraga kogu peamise info nii sinu kui ka sinu teenuste kohta.

Jaga julgelt oma teekonda virtuaalse assistendina. Inimestele meeldib autentsus ja päris elu!

 

Levinumad vead

Tihtipeale on alguses motivatsioon suur nähtaval olla ja luuakse uut sisu igapäevaselt. See aga võib kiirelt viia motivatsioonilanguseni, ehk soovitatav oleks luua paindlikum, kuid samas regulaarne järjepidevus.

Ära jäta end nähtamatuks ka siis kui sinu kliendibaas on juba täitunud. Sulle võib seeläbi avaneda ka teisi põnevaid väljakutseid!
Kliendid soovivad leida spetsialiste. “Ma teen kõike!” ei tööta enam. Proovi leida enda jaoks kitsam valdkond, milles teenuseid pakud ning seeläbi saad kasvatada oma persoonibrändi usaldusväärsust.

 

Millised võiksid olla esimesed sammud persoonibrändi loomisel?

Koostöös Grete Männikusega, kes on 3 lapse ema, ettevõtja ja ülikooli õppejõud, on toimumas Assistendikoolis veebikoolitus “Autentne persoonibränd: kuidas eristuda ja luua väärtust?”

Koolitus toimub 30. jaanuaril kell 10:30-14:00

Aitame sul luua persoonibrändi strateegia, tänu millele turul silma paista ja õigete inimesteni jõuda!

 

Scroll to Top