Kas olete saanud kirju, kus teie nimes on viga või see on väikese algustähega? Mina olen neid saanud ja kahjuks olen selliseid kirju ka ise välja saatnud. Sellise apsu põhjuseks võib mõnikord olla see, kui sa näiteks liitudes mõne kursusega sisestad enda nime kirjaveaga või sisestad oma nime väikese algustähega. Need nimed jooksevad tavaliselt registreerimisvormist otse kliendi meiliturundusplatvormi süsteemi.
Kuidas virtuaalne assistent aidata saab?
Assistendina on sul hea korrastada kliendi või siis enda meiliturundusplatvormi klientide andmeid. Kliendid tihti ei pruugi teadagi, et selliseid korrastustöid on vajalik teha. See on samuti üks osa meiliturundusplatvormi ja infokirja listide haldamisest.
Assistent saab korrastada nimekirjad ning vaadata, et nimed ei algaks väikese tähega, et kõik andmed oleksid õigetel väljadel. Neid liste tasub üle vaadata ja käsitsi ära parandada.
Kontaktide arhiveerimine on ka assistendi ülesanne. See tähendab seda, et kliendid, kes on teinud unsubscribe, jäävad üldlisti ikkagi alles. Nad ei saa enam meile, aga kontaktide arvu nad mõjutavad.
Paljude meiliturundusplatvormide hinnad sõltuvad kontaktide arvust. Tasub kontrollida, kuidas sinu kliendi meiliturundusplatvormil hind kujuneb ja sellest tulenevalt vaadata aeg-ajalt üle ka see, kas kõik kontaktid, kes listis on, üldse kirju avavad.
Assistent saab kliendilt uurida, kas ta soovib hoida enda meililistis inimesi, kes tema kirju ei ava. Kui sinu meililistis on suur protsent neid inimesi, kes sinu kirju ei ava, siis see mõjutab kirjade kohale jõudmist.
Seetõttu on selline kontaktide eemaldamine vajalik. Kliendiga koostöös saab määrata kriteeriumid, mille alusel kontaktid eemaldatakse.
Assistent saab oma kliendile selliseid võimalusi tutvustada ja tema meililisti korrastada ning seeläbi ka kliendi kulusid vähendada.