Millal ja kuidas leida endale virtuaalassistent?

Käisin külas Inspiraatorid podcastis ja rääkisime Sigritiga, et millal ja kuidas leida endale virtuaalassistent ning kuidas leida endale see õige.

Inspiraatorid on kogukond, kuhu on Sigrit Säga eestvedamisel on koondunud koolitajad ja coachid, kes tahavad aidata ümbritsevatel inimestel avastada parema elu võimalust, olgu see siis enesearengus, finantsis, suhetes või ühiskonna parandamise tasemel.

Rääkisime sellest, kes on virtuaalassistent, kuidas ta endale püsivalt tööle palgatud assistendist erineb ja kas virtuaalse assistendi teenuse kasutamine on soodsam kui enda ettevõttesse assistendi palkamine.

Enamus ettevõtjaid on alustades nii iseenda ülemused, juhid, koolitajad, turundusjuhid, raamatupidajad ja assistendid. Seda kõike oma teiste eraeluliste rollide kõrvalt.

Virtuaalassistent saab enda kanda võtta mitmeid rutiinseid ja lihtsaid pisiasju, mida ei taha ise teha.

Millal ja kuidas leida endale virtuaalassistent?

Virtuaalassistendi leidmiseks ei pea ootama, et leian abilise siis, kui olen juba üle koormatud. Tark on seda teha varem ja samm-haaval.

Virtuaalassistendi leidmiseks tuleb esmalt panna paika enda soov ja nägemus, keda ja mis ülesannetesse otsitakse.

Kui sa ei tea, keda sa otsid ja mida ta tegema peaks, on õiget abilist raske leida. Ehk siis õige inimese leidmine algab targalt planeerimisest.

Assistent saab aidata protsesse automatiseerida, kliendipäringutele vastata, postitusi koostada või ajastada, dokumente ja tabeleid koostada ja hallata jpm.

Info täpsemate teenuste kohta, kes mida pakub ja milles abiks saab olla, on vaadatav virtuaalassistentide veebilehtedelt. Samuti pakuvad paljud assistendid tasuta konsultatsiooni võimalusi ja nii saab kiire kõne käigus kõik küsimused ära küsida ning ühtlasi vaadata, kas tegemist on nö “minu inimesega”.

Assistendi võib leida soovituste kaudu, Facebooki grupist “Eesti virtuaalsed assistendid” või Google’i otsingut kasutades.

Loe rohkem, kes on virtuaalne assistent, siit.

Parim koostöö sünnib alati siis kui assistendi ja assisteeritava omavaheline koostöö ja suhtlus klapib. Alusta kas või ühe ülesande delegeerimisest. Vajadusel vaheta assistenti kui ühega ei suju.

Delegeerimata jättes sead piirid enda tegemiste kasvule.

Kuula podcasti siit:

Scroll to Top